A kommunikáció margójára

Bár az idézett cikknek nem egészen ez volt a lényege, szerintem követendő irány az egészséges szervezeti kultúrához.

Eric Schmidt: rapid válasz

Az Alphabet – a Google-t is birtokló cégcsoport – elnöke gyorsan válaszol mindenre, hogy ne torlódjon fel semmi. (…) Még akkor is fontos az azonnali válaszolás, ha azzal semmi mást nem akarunk közölni, mint hogy „kösz, megkaptam”, vagy hogy „rendben, értem”.

Schmidt szerint a Google céges kultúrája elvárja mindenkitől, hogy válaszra méltassa a másik embert. (…)

 

Lars Dalgaard: transzparencia

A világ egyik legnagyobb technológiai kockázati tőkésének számító Andreessen Horowitz partnere nem engedi, hogy kollégái egymás háta mögött panaszkodjanak. Ha valaki e-mailben bemártja egy munkatársát, ő átküldi azt a bepanaszolt személynek olyan megjegyzéssel, „Helló, Kim, úgy tűnik, Carlnak valami mondanivalója van számodra. Remélem, hogy a következő értekezleten elintézitek ezt előttem.”

Dalgaard ezzel arra ösztökéli alkalmazottait, hogy személyesen beszéljék meg a problémáikat. Manapság túl könnyű mindent e-mailben elintézni, de Dalgaard a magatartásával azt az üzenetet küldi következetesen a csapatának, hogy emberek vagyunk, és minden kifogást a másik emberrel együtt, személyesen kell megoldani. (…)

„Ha egy szervezet különböző részlegei elkezdenek beszélni egymással, akkor van csak ereje a cégnek.”

Forrás: http://www.piacesprofit.hu/kkv_cegblog/ezekkel-a-trukkokkel-dolgozzak-fel-az-email-tomeget-a-hires-mogulok/

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s